En tydlig biverkning av graviditeten, för all del alla mina graviditeter, har varit att min hy blivit så vansinnigt torr. Det riktigt knastrar om kinderna på morgonen och jag skulle inte klara mig en längre stund utan Dermalogicas Active moist. Däremot har jag saknat en riktigt rejäl nattkräm som återfuktar huden ordentligt medan man sover.

Förra veckan ramlade jag in på en sajt – Donna Beauty – och testade att e-handla krämer. Det var ju riktigt enkelt och snabbt gick det. Jag tror inte det tog mer än 3 arbetsdagar så hade jag både en ny tub Active moist och så en chansning; Biotherm Nutrisource Balm Very Dry Skin. Hittills verkar den fungera hur bra som helst!

Shoppa hemifrån via datorn är verkligen min melodi, mer sånt!! Snart kommer min nya laptop också, ska bara se till att vara hemma när Schenker kommer förbi med leveransen. Förhoppningsvis måndag.

