Blev precis utmanad av en bloggkollega. Vi får se hur mycket jag hinner med nu innan Lillan vaknar igen och är igensnorad i näsan.

Hur lång är du?
170 cm
Vilken ögonfärg har du?
Grågrön
Vilken hårfärg har du?
Mörkbrunt långt lockigt
Familj?
Make och tre barn. Silverfiskar och dammråttor.
Har du någon bil?
Ja, vi har två bilar. En Peugeot 406 och en Volvo V70. Den mindre bilen står dock mest stilla så om någon är intresserad får man den till ett bra pris 🙂
Musik du lyssnar på?
Jag har fastnat i samma musik som jag gillade när jag hade tid att engagera mig i frågan, vilket betyder amerikanska 90-talsband i stil med Live, Nirvana, Red Hot Chilipeppers, ja ni hajar ungefär vartåt det lutar.
Vem ringde dig senast?
Min svärmor/barnens farmor
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gärna utlandsstationerad.
Vilka städer har du bott i?
Umeå, Whitewater, Stockholm
Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
236 poäng (körde på en 4-poängare i Engelsk litteraturhistora)
Vilket program läste du på gymnasiet?
3-årig Samhällsvetenskaplig linje
Vilken är din favoritglass?
88:an
Kan du några andra språk än svenska?
Mest bara engelska. Läste 6 år franska också men det känns oerhört långt borta nu.
Har du någonsin åkt ambulans?
Näpp.
Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej faktiskt inte. Men däremot har jag fått fler parkeringsböter än jag kan komma ihåg…
Favorit drink?
Jämnt skägg mellan Cosmopolitan och GT.
Hur gör du för att lufta din ilska?
Smäller i dörrar och skriker.
Vad är du rädd för?
Hemska sjukdomar som cancer och Alzheimers.
Hur många år har du jobbat på ditt nuvarande jobb?
Precis två år i maj.
Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Smilfinkar som bara pratar och inte lyssnar. Människor totalt oförmögna att tänka på ett djupare plan.
Hur många tatueringar har du?
En, på skuldran
Vad ska du göra idag?
Amma, amma, amma, äta middag, amma, amma, amma, natta barn, amma, amma, se på fotboll och sen ammar jag lite till.

Se där, jag hann ju precis allt! Sorry The Devil wears… för format-stölden. Jag hinner inte pilla med html-kod just nu.

Jag utmanar mina fellow bloggers Cath, Jessan, Karin och Charlotta!

