Det finns (åtminstone) två områden jag är missnöjd med när det gäller mig själv. Det ena är mina bedrövligt korta och raka ögonfransar. Det är nästan som ett skämt att kalla dem ögonfransar i och för sig, ögonstubbar vore ett bättre ord för dem. Ögonstubbarna förbättrar jag med en ögonfransböjare så är de åtminstone inte rikade nedåt. Med lite mascara kan de till och med synas lite om jag vinklar ansiktet.

Det andra är mina tunna och ömtåliga naglar. Naglar är som tur är ett mycket lättare område att förbättra. När jag läste på universitetet tipsade en av mina kursare mig om ett mirakelmedel som varit min ständiga följeslagare sedan dess – Trind nail-repair. Jag som provat både det ena och det andra för att förstärka naglarna och ge dem en chans att åtminstone komma ut en liten bit utanför fingertoppen, blev helt lyrisk.

Min senaste flaska hade dock torkat ihop när jag skulle ägna lite tid åt att fräscha upp naglarna, så det fick bli ett besök på nätbutiken 🙂 .  Nu väntar jag spänt i 3-5 arbetsdagar på att det ska skramla till i brevlådan!

Trind nail-repair

