Jag blev utmanad av tidigare nämnda Makeupoholic, som imponerande nog skriver inte mindre än två bloggar. Här är den andra

Reglerna lyder:

  • Svara på alla frågor
  • Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
  • Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Vilken mat äter du ofta?

Om jag äter Indiskt beställer jag alltid samma sak – utan undantag. Chicken Tikka Butter Masala. Trist? Ja förmodligen. Hemma äter vi nog ganska ofta kycklingfiléer på olika sätt och vis.

När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?

Hmmm vilken samvetsfråga… Jag har svårt att förbli helt sittandes, skulle nog börja plocka av min egen tallrik, barnens och så några fler saker om jag rymmer i händerna. Sen går jag nog kanske högst ett varv till från bordet till köket och sen sätter jag mig igen.

Var sitter du helst när du bloggar?

Sitter nästan alltid i vardagsrummet med laptopen i knäet.

Köper du ofta Triss?

Ofta och ofta, det är väl en definitionsfråga. Kanske en gång i kvartalet.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Jag tror att det måste bli Peking, en otroligt häftig och motsägelsefull stad.

Vilken TV-kanal tittar du på mest?

SVT eller Kanal 5. Men jag tittar inte så ofta på TV, det blir mest nedladdade TV-serier på datorn istället.

Jag utmanar den nyblivna mamman Kevlarsjäl,  den pyssliga Fyrbarnsmamman, den mytomspunna Djävulen som bär… ja vadå!?  Och sist men inte minst Marathonmannen med startnummer 42195 😀

