Jag har ju som sagt lite bloggtorka just nu så jag provar att slänga in en lista som jag hittade hos The devil wears.

Ålder: 34 år.
Vart bor du: I en kommun söder om Stockholm, kedjehus på 135 kvm.
Bor tillsammans med: Min äkta man och mina tre barn. Några silverfiskar och dammråttor får också plats.
Husdjur: Se ovan.
Färg på ditt hus: Gult
Något jobb: Ja, konsult i reklambranschen är det lagom anonyma bloggsvaret.
När ska du sova ikväll: Som vanligt, strax efter midnatt troligtvis.
Duschat idag: Nix (för många barn som pockade på uppmärksamhet i morse)
Kramat någon idag: Ja, alla familjemedlemmar utom husdjuren.
Pussat någon idag: Ja, mannen och lilla bebisen.
Vad har du ätit idag: Ägg och baconfrukost, en quinoa-sallad till lunch och ugnsstekt kyckling till middagl
Dagens kläder: Före lunch – svart polotröja och jeans. Efter shoppingrundan på lunchen – en lila tröja från Gina Tricot och samma jeans.
Dagens smink: Tur att den här frågan kom just idag då jag för ovanlighetens skulle blaskade på lite foundation från I.D Minerals/Bare Escentuals, lite brun kajal och ett gammelrosa läppglans från Shiseido.
Dagens sötnosar: Min älskade kusin och hennes lille son på 6,5 månader som jag fick träffa på lunchen .
Dagens roligaste: Att jag träffade en gammal kollega som väntar barn och ska föda om 4 veckor.
Hur många har du kysst:  Fler än 10, färre än 100
Hur många har du haft sex med: Av integritetsskäl håller jag näbben om det.
Hur många har varit otrogna med dig: Jag är väl naiv men jag säger ingen. 
Vem pratade du i telefon med senast: Min man.
Vem fick du senast sms ifrån: Min kusin som messade på väg hem från vår lunch.

SENASTE
Personen du tänkte på:
 Min mamma.
Gången du spydde: Nyårsafton för snart två år sedan. Nej, inte på grund av överförfriskning, men en dåligt tajmad kräksjuka.
Gången du grät: Minns inte exakt men det var säkert några veckor sedan på grund av trötthet.
Gången du var i Göteborg:
 I våras.
Gången du var full:  Full och full, riktigt ordentligt dyngrak har jag inte varit sedan jag pluggade på universitetet.
Gången du var hög: Aldrig varit.

ANTINGEN ELLER
Svart eller vitt:
 Svart
Hund eller katt: Katt
Tv-spel eller Dataspel: Både och, så mycket som möjligt!
Singel eller upptagen:  Upptagen
Choklad eller lakrits: Choklad!
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

VAD
Gör dig glad:
 Just nu som föräldraledig med en bebis som kräver min uppmärksamhet dygnet runt är det faktiskt egen tid som gör mig glad.
Gör dig ledsen: När jag tänker på att hemska sjukdomar kan drabba min familj eller mig själv.
Vad vill du helst göra nu: Äta lite chips och fortsätta sippa på mitt rödvin.
Önskar du dig i födelsedagspresent: Mer tid på dygnet.
Tyckte du om dina betyg: Helt ok, jag är väldigt nöjd.
Ångrar du i ditt liv: Jag har svårt att komma på någonting jag ångrar faktiskt. I så fall skulle det vara saker som att jag inte sagt saker till någon som verkligen betydde något eller saker i den stilen.

